Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 20 nov 07, 19:23
Opprinnelig postet av Lemmy

Det er litt annerledes å være fotballspiller enn mann i gata. Det faktum at det har vært så mediekjent hele tiden, på det punktet føler jeg at Bjørkøy har dretet seg litt ut. Han har forsåvidt opptrådt profesjonelt i media, og aldri ytret negative synspunkter om FFK og Fredrikstad- tvert i mot. Men for å være det forbildet en kaptein skal være, bør etter min mening slike episoder ikke oppstå. Jeg tviler ikke på at han er profesjonell nok til å gi 110% for FFK hvis han blir, men situasjonen er endret.

Enig i det meste av det du skriver. Allikevel : Bjørkøy har slett ikke dreti seg ut. Han har fått et tilbud, agenten har ført samtaler, og Bjørkøy har takket nei!

Hadde han sagt at han ønsket seg vekk, men misslyktes hadde saken vært en annen. Bjørkøy har ikke kommentert sine egene ønsker i denne saken i det hele tatt. Alt oppstyret er mediaskapt og ingen har kunnet sitere Bjørkøy rett og slett fordi han har sett sitt ansvar.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f