Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 20 nov 07, 18:50

Det er litt annerledes å være fotballspiller enn mann i gata. Det faktum at det har vært så mediekjent hele tiden, på det punktet føler jeg at Bjørkøy har dretet seg litt ut. Han har forsåvidt opptrådt profesjonelt i media, og aldri ytret negative synspunkter om FFK og Fredrikstad- tvert i mot. Men for å være det forbildet en kaptein skal være, bør etter min mening slike episoder ikke oppstå. Jeg tviler ikke på at han er profesjonell nok til å gi 110% for FFK hvis han blir, men situasjonen er endret.

At enkelte supportere virker pissed, er jeg enig i. Jeg tror ikke de skjønner betydningen John Anders Bjørkøy har for oss, hvertfall for betydningsfull han var i vårsesongen. Jeg hadde veldig tro på paret Wehrman og Bjørkøy, og jeg tror Bjørkøy gledet seg til å kunne bidra mer i den offensive delen av spillet. Gashi var så absolutt ikke noe feilkjøp, men det var hvertfall ingen tillitserklæring til John Anders. At han derfor åpner øynene for spill i en annen klubb, er ikke rart.

Personlig mener jeg Bjørkøy og hans agent burde holdt kortene litt tettere til brystet før noe var klart. Hadde denne saken blitt litt mindre kjent, tror jeg Bjørkøy kunne hatt en helt posisjon ovenfor supporterne til neste sesong(hvis han ikke selges). At enkelte er så barnslige at de mener at han ikke har noen som helst klubbfølelse, at han burde være takknemlig til FFK pga. satsingen på ham osv, får man bare leve med. Men det kunne som sagt vært unngått, kanskje ikke helt, men litt..

Blir Bjørkøy i klubben, ser jeg helst at han blir en slags Roar Strand, på høyrebacken. Da kan vi heller konsentrere oss om en høyrekant, en venstreback og muligens en spiss.

Uansett ønsker jeg Bjørkøy lykke til, enten det blir som en av de 11 håpefulle utpå Fredrikstad Stadion neste år, eller om han ender opp et annet sted.

---------------------------

If Everton were playing at the bottom of the garden, I`d pull the curtains.
-Bill Shankley-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f