Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 20 nov 07, 17:57
Opprinnelig postet av Lemmy

Nå har Bjørkøy dreti seg loddrett ut. Det blir nok ikke nødvendig å ta fra ham kapteinsbindet, jeg tipper at han har intelligens nok til å forstå at han ikke kan fortsette som kaptein. Ikke nødvendigvis fordi han ikke er egnet til det, eller fordi han har for lite klubbfølelse, men fordi det vil bli et hylekor mot ham og trenerne hvis han fortsetter som kaptein. Han er nok ingen populær mann i Fredrikstad, hvertfall ikke hvis han spiller dårlig neste år.

Personlig syns jeg det er litt synd. Jeg var nå innstilt på å miste Bjørkøy. Det hadde vært et sportslig tap, og et tap iom. at han er en spiller vi kan bygge opp et lag rundt.

Men samtidig hadde jeg ønsket meg at vi kunne kvittet oss med ham, for så å få kjøpt en solid høyrekant. Bjørkøy er god der, men er ingen utpreget høyrekant. Men selvfølgelig, det kan godt hende at han går til en annen klubb. Selvom magefølelsen sier at han blir i FFK.

Her var det mange rare yttringer. Føler du at du driter deg ut hvis du blir tilbudt en jobb, men velger å beholde den gamle ettersom du faktisk ikke har så lyst til å tjene mindre?

.... Synes mange supportere her virker pissed. Det er greit at folk ser behov for penger til å forsterke lagets svakere sider og at FFK er godt forspent på sentral midtbane. FFK har frivillig (og fornuftig nok) inngått en 4 års kontrakt med Jonna. Klubben har selvfølgelig forpliktelser i så måte, men også rettigheter. klubben er i sin selvsagte rett til å ønske å selge en spiller, likemye som spilleren er i sin fulle rett til å takke nei til andre klubber av forskjellige årsaker. Jeg tror Jonna er glad i klubben sin, men også skuffet over liten fremgang siste år. Hvorvidt Jonna er kapeinsemne er en annen sak. han var et naturlig valg i 06 men nå har vi andre bedre kandidater. Allikevel er det feil å vurdere det dit at han må selges av den grunn. Det er fult mulig å velge en annen kaptein, men å beholde han som spiller.

Jeg er glad det ikke er en selvfølge at våre spillere ønsker seg til RBK for en hver pris.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f