Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 nov 07, 20:10

Om vi danderer litt på kampoppsettet slik at vi hadde vunnet de siste kampene og tapt noen tidligere i stedet for så hadde vi vært aktuelle for bunnstriden i år også. Et annet aspekt her også er at TL ikke har vært like jevn i år som i fjor. Sånn sett burde vi klatret litt til. I tillegg har vi da cupen, samt e-cup-kvaliken. Et siste poeng er at vi avslutter så elendig som vi gjør, ikke akkurat den spiriten vi trenger frem til neste sesong.

Jeg vil ikke dele ut noen kritikk til Grönis som jeg mener alt i alt har gjort en kjempejobb, men resultatmessig rent sportslig kan ikke måle seg med fjorårets. Derimot har klubben tatt nye administrative grep, Morgan rakk å ordne/sette igang mye før han ble syk. Fruktene kan høstes senere.

Positivt oppi all elendigheta på slutten, med Morganmas, sponsortrøbbel og tap, må være at publikum støttet opp og dro på kamp, viste at de brydde seg.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f