Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 14 nov 07, 06:46

Opprinnelig postet av Martin_


Nei, fredrikstadpatriot, det var ikke det jeg skrev, og leser du innlegget mitt som du selv siterte en gang til oppfatter du det nok du også. Jeg forstår kanskje at du skulle ønske at jeg skrev det, men det er desverre ikke tilfelle, så innbill deg gjerne ting, men ikke kom her å påstå noe bare fordi du gjerne skulle sett at jeg skrev det, slik at du kan stemple meg som gal voldsmann.

 

Har aldri sagt at du er en gal voldsmann, så les en gang til du også! Og igjen flyr du rett i forsvars posisjon, du forklarer ikke synet ditt en eneste gang i dette inlegget.

I det inlegget jeg svarte på skrev du ,  og jeg siterer:

" Derfor mener jeg kosing med rivaliserende lags supportere før match og spesielt på kampdag blir feil."

Akkurat hva du legger i ordet "kosing" vet jeg ikke, men det kan virke som at du mener  at  det er tabu å i det hele tatt ha sosialt samvær med andre lags supportere. Det i seg selv må du gjerne mene, men kan du forklare hvorfor, uten å dra inn hva andre lags ultras grupperinger gjør?

Så skrev du:

"Spør en AIK-supporter om han noen gang vil dele pub med en Djurparken-supporter... Og spesielt på kampdag."

Hvorfor skal vi gjøre som aik og Djurgården gjør? Om de ikke klarer å dele ett bord ved en pub før kamp, så kan vel vi det?  Og hvorfor drar du inn to av klubbene i sverige det er mest blest om? Det er som regel grupper som er knyttet til disse klubbene som er mest i "rampelyset" når det gjelder bråk på svenske fotball kamper.

 

Så ja, jeg trakk muligens en litt kjapp konklusjon på hva du mente og hva du ønsker rundt fotball kamper/ hockeykamper. Men om du hadde for en gang skyld forklart deg i stede for å reagere som du gjør så hadde du kanskje blitt hørt også.

 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340