Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

MadMax

A-lagspiller

Ble medlem: 11 nov 05
Innlegg: 338

Lagt til: 13 nov 07, 17:34
Endret: 13 nov 07, 17:36

De fleste av oss hockeyfans synes det er trivelig å kunne ta en øl eller to, slå av en hockeyprat og ha det artig sammen før ogeller etter kampene. Så hater vi hverandre som pesten på tribunen under kampen. Dette har jeg snakket med flere hockeyfans om, inkludert flere sarpinger, som er enig med meg i. Rivaliseringen og hatet vil aldri forsvinne, men vi synes det er artigere å ta den kampen på tribunen i stedet for ute i gatene.

BøgeJon skriver jo også at mange i PH synes det er artig å ha det sånn i fotballen også. Og ser du godt nok etter så skal jeg vedde en 1000-lapp på at du finner AIK-fans og Djurgården-fans som også klarer å ta seg noen øl sammen i harmoni før matchen, om du bare ser litt forbi de mest ekstreme og trangsynte grupperingene.

Så jeg kan med temmelig stor sikkerhet si at de meningene er du temmelig alene om å ha i hockeymiljøet i alle fall, og det virker ikke som om det er så fryktelig mange som deler ditt syn på det i fotballverdenen heller. Jeg har ingenting i mot at det skal være rivalisering og temperatur foran et derby, men det er PÅ kampen.

Og selv om vi "koser" (som du så elegant kaller det) før kampene, så klarer vi faktisk å lage et jævla bra liv på tribunene og skape en artig ramme rundt kampen, og det er det som er morro....ikke bluss og leven.

---------------------------

100 fra Red Beavers synger høyere enn hele Plankehaugen! :)

Og, forresten...Særp er et forbanna høl!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340