Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 nov 07, 18:16
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av HotDream
Enig i at Rami normalt er et kapteinsemne, men litt teit at han stadig er ute i media og syter om at han vil bort fra klubben.

Har Rami noen gang faktisk sagt "at han vil bort" fra FFK? Jeg synes derimot å ha lest at han sier han trives godt og er åpen for å bli lenger - med mindre han får et godt tilbud fra utlandet...

Hva han har sagt ordrett husker  jeg ikke, men han har vært ute i media og sagt han ønsker å spille i en større liga, og var ute og utrykte skuffelse fordi han ikke ble solgt til Tyrkia (svær liga det...) i siste minutt av siste overgangsvindu. Syting i media kalles det vel? Kan dette tolkes som om han ønsker og fortsette i FFK? Når det gjelder spillere og ambisjoner så har jeg full forståelse for at unge spillere har ambisjoner om å spille i store ligaer for å utvikle seg videre og å tjene store penger. For folk på 32 år og over er det kun pengene som teller da det ikke er mye utvikling igjen i den alderen. Når det gjelder Rami betyr det at han vil bort fra klubben for å tjene mer penger, selv om det også har blitt argumentert med at han har en sønn i Stockholm han vil bo nærmere. Det argumentet blir jo latterlig i og med at han var mer enn villig til å spille i Tyrkia.
Han  får han bare dra om noen vil ha ham. Poenget mitt var uansett at jeg ikke vil ha ham som kaptein, men Totte. Jeg er ikke av de som vil "benke svina" som har ambisjoner om klubbskifte, men jeg er bra lei av at de som vil bort absolutt må lufte det i media. Et annet eksempel er Bertie når han ville til Viking. Hvorfor gå til media å klage på at du muligens må fullføre en kontrakt du forhåpentligvis skrev under på i edru tillstand? Er kontrakter noe som bare er et spill for galleriet, eller er det slik at det i utgangspunktet er noe som det skrives under på og som det ventes at begge parter skal forholde seg til?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340