Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 10 nov 07, 21:46

Opprinnelig postet av ximo
Hvis Grönis vil kjøpe 4 nye spillere, tipper jeg det blir:
2 offensive backer (som han selv sier), 1 venstre/høyre midtbane, 1 spiss

Backene har jeg ingen oppfatning om hvem kan bli, men synes det er spennende med svenske talenter som Johansson og Lustig. Johansson har mer erfaring enn Lustig, likte det at Hammarbyfansen håper på landslagsspil for grabben.

Jeg er av den oppfatning at Tarik gjør seg best på som indreløper/kant, så hvis vi får inn en ordentlig spiss, kan Tarik oppta høyresiden av midtbanen, og da vil det ikke skade med en ny venstrekant som Espen Hoff.

Ville ikke vært høl i huet å kjøpt Jarstein heller, men da vil kanskje Lasse Staw se seg om etter andre klubber. Synes det er positivt hvis FFK satser på Staw nå, men da må han holde nivået!

Så:

                              Staw
Johansson - Gerrbrand - Piiroja - En ny en
    Elyounoussi - Wehrman - Gashi - Hoff
                  En ny en - Tegström

Vi begynner å se drømmelaget til Grønis nå. Dette hadde vært et knallsterkt lag:

    

      Staw/Bråthen/rutinert keeper

Johansson - Totte - Piiroja - Lustig

   Ruud - Wherman - Gashi - Hoff

               Tarik - Rade Prica

Tror Rade Prica har 1 år igjen av sin kontrakt hvis han ikke har tegnet en ny kontrakt med Aalborg. Link

Rade Prica kan bli den farligeste angriperen i SAS ligaens historie

Har FFK/investorene penger til en slik stjernespiss tro? 15-20 mill og lønn på 4-6 mill i året kanskje?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340