Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 09 nov 07, 17:55
Fotball forståelsen min er det ikke noe i veien med. Føler ikke at jeg trenger å forsvare den, men det jeg ville frem til som jeg nevnte tidligere er at FFK burde se seg om idag etter hvilke spillere som skal utgjøre kjernen, sentral linja i fremtidens tropp. Og ærlig talt, jeg ser ikke Wehrman som noen spiller for fremtiden idag. FFK kommer nok til å få noen rimelig gode tabellplasseringer fremover de neste sesongene, men om man over tid skal bygge ett storlag må man basere seg på å bygge opp spillere internt i FFK.

Selvfølgelig så har Wehrman vært med på å gjøre FFK bedre, men alikavel så har jeg over flere sesonger aldri blitt spesielt impoinert over hans teknikk, fotballforståelse eller passningsfot. Men det er baer en av mange spillere som jeg mener FFK burde se på som spillere på vei ut fremfor å bygge laget rundt.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340