Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 07 nov 07, 13:09
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Kristian B
Tøvete? Fotballsanger må jo ikke nødvendigvis være "sirkussanger". YNWA er uten tvil verdens beste fotballsang, spør du meg, selv om sangen opprinnelig ikke var ment for fotball i det hele tatt.

Nei, men jeg synes at supportersanger skal få deg giret, i stemning, få blodet til å koke, og dermed duger "sirkussanger" (dine ord) langt bedre til dette formålet enn balader. Balader hører hjemme med kjærlighetssorg og deppestunder.

Men, men, jeg sitter ikke på noe fasitsvar her. Det gjør heller ikke du, og heldigvis har ikke all lik smak, så jeg har ikke noe problem med å respektere at andre har andre synspunkt og meninger enn meg på YNWA og Vålerenga Kjerke.

Opprinnelig postet av endre
For meg personlig gir det meg mer frysninger paa ryggen naar klanen drar igang vaalenga kjerke med 14ooo mann, enn heia brann heia brann

Hva med Nystemten?

Den faller ingenfor samme kategori som Vålerenga Kjerke, men der har du i alle fall samme type sang som gir deg grøsninger, samt en bysang på lik linje som "Sommer`n er herlig i Fredrikstad". "Alle" i Bergen kan den.

Brann har for øvrig langt flere sanger enn "Heia Brann". Det er jo nettopp det som er styrken til Brannsangene - de har mange som holder veldig høyt nivå.

Mao bare sangen er fra Bergen eller om den handler om Brann så er den bra? Det er vel heller du som prater tøv, og har en fetisj for Brann og Bergen. Jeg bor her og kan ikke fordra all den dritten som
spilles rundt i det som hevdes å være `verdens beste land`. Yeah right. Nystemten er en jævla operasang som ikke hører hjemme på en fotballbane i måneskinn. Takke meg til fotballsanger med historie og lokaltilknyttning som Vålerenga Kjerke og Gamle Gress (Strømsgodset). Og selvfølgelig Sommern er herlig i Fredrikstad.

Der. Måtte bare få ut litt av frustrasjonen over å måtte bo i Bergen med `verdensmesterne`.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340