Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anduril

A-lagspiller
Ble medlem: 19 aug 03
Innlegg: 741

Lagt til: 28 apr 04, 12:35
Endret: 28 apr 04, 12:36
SVein skrev : Bedre med ingen klansfolk enn 3000 ...

He he .... Jeg fant løsning på det meste av problemene i går jeg. Satt og kjedet meg litt på jobben og skrev litt på VGD :

( Hysj, ikke si det til sjefen ..... )

--------

Som kjent så spiller FFK-VIF nå på mandag, og i den annledning gjør Plankebyen seg klar til å ta i mot de fryktede horder fra Klanen.

Det meldes om at Politiet har vært i kontakt med hjemmevernet, anti-terror gruppen i Kripos, forsvarets fallskjermjegere og frelsesarmeen. Den siste var kanskje litt uforståelig, men en talsmann hevdet at "de har tilkalt alle de hærstyrker de kunne tenke på, og det heter da viserligen frelsesarmeen, gjør det ikke ? "

Tidligere i år var politiet i Fredrikstad bekymret for de trafikkale problemer et besøk av Klanen kunne medføre. Dette benyttet de i alle fall som argument for at Klanen og Plankehaugen ikke skulle få lov til å ha fest sammen. Det var derfor med stor lettelse at de ser at Klanen skal kjøre tog. " Vi kommer til å sperre av togbanen og la vognene stå der.", uttaler politet seg, " Det er ikke mer enn 300 meter fra jernbanelinjen til Stadion, så vi barrikaderer vognene og deler ut kikkerter. "

Et annet stort problem politiet er oppmerksomme på er den abnorme mengden med lyd som Klanen er kjent for å omgi seg med før, under og etter kamper. " Da dette er en kveldskamp ønsker vi ikke at våre kjære små i nærmiljøet skal holdes våkne av høylydte primalskrik. Det kommer til å bli bygd en gjennomsiktig lyddempende vegg rundt supporterne ". Det ryktes også at Plankehaugen er lettet over denne beslutningen, da de har innsett at Klanen vil overdøve dem med titten-tei desibel.

Les mer på www.kjedermegpåjobb.no

Ellers avsluttes artikkelen med å ønske alle hjertelig velkommen til å tilbringe en flott dag i Fredrikstad (c:

OBS ! Poengene er ikke lov å ta med seg, da dette er dårlig gjesteskikk.

-------------

I følge en av de som jobber inne på sjappa så er det ikke solgt mer enn 1.700 billetter der inne enda. Så da kan det hende at FFK får tilbake en del alikevel

---------------------------

Anduril - Pennen er sterkere enn sverdet !


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340