Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 24 okt 07, 12:29

Opprinnelig postet av bønna


Den påstanden bør du begrunne bedre. Gjør det oss til dårligere supportere av klubben hvis vi tar avstand fra den offisielle supporterklubbens holdninger og beslutninger? Kan vi ikke elske klubben på samme måte som et PH-medlem?


Det er ikke snakk om et eget felt til BRH, men et felt til syngende supportere som ønsker å være uavhengige av PH. Et fellesoppkjøp av sesongbilletter er et alternativ om RHE mislykkes med sin dialog med klubben.

Nå er det sånn idag at det er ETT ståplassfelt på stadion. Det er PH-feltet. For å STÅ og HOPPE samtidig som dere synger må dere stå på PH-feltet, fordi det IKKE er aktuellt å ha fler ståplasser på stadion. Om det er sånn at dere ikke vil støtte laget pga at dere ikke vil komme til en ordning med PH om å stå på PH-feltet og synge og hoppe, så er det ikke mange andre måter å se det på enn at støtte til laget er en sekundær ting, mens deres egne egoer betyr mest. Å ri kjepphester kalles det vel...?

Hvis jeg skulle ha med en vennekrets eller lignende på hjemmekampene og vi ville sitte/stå sammen, så ville jerg kjøpt det antallet sesongbilletter jeg trengte på en plass på stadion hvor det lot seg gjøre... Visste ikke at felles innkjøp av sesongbilletter var prøvd, hva var grunnen til at det ikke gikk? Er dere uønsket? Var det en forespørsel fra RHE som gruppe? Ikke så lurt det kanskje? 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340