Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 23 okt 07, 21:05
Opprinnelig postet av Lars 29
Ser her igjen at enkelte personer, eller mer presist, de samme som går igjen hver gang, ikke kan la utestengelses saken ligge. De som ble utestengt, ble utestengt fordi man ikke følger de regler man skal og bør følge, selv om sikkert flere enn disse 4 kunne vært straffet. Dette ble gjort av FFK og PH for at ting ikke skulle utarte, derfor ble det satt et eksempel. Slutt og krangle om de fikk en advarsel i forkant eller eller ei, de visste at de gjorde noe de ikke burde gjøre. så la det bare ligge. Dere i BRH, eller dere som er uenige, få heller en positiv dialog med PH og klubben, så vil kanskje ting forandre seg raskere enn dere tror. Før dere hvet ordet av det kan disse være tilbake allerede neste sesong.

En ting til, vedrørende dette hestebudsjettet på kr 70 000. Ser dette blir dratt opp igjen av de samme personene gang på gang, når ting ikke går deres vei. Denne hesten var en gave PH fikk, ikke noe PH selv bestemte seg for å anskaffe. Men så kan man jo diskutere om man burde tatt imot denne gaven eller ei, men det ble som en gest bestemt å gjøre, det er bestemt, sånn er det bare. Og for de som følger med og ikke bare klager her inne, så har PH sitt budsjett vært kjent lenge. PH har også etterhvert blitt såpass sterke økonomisk ,at disse pengene som går med til for, ikke påvirker hverken tifo eller annet på en negativ måte. Engasjer dere heller  hvis dere ønsker å stoppe dette budsjettet videre.

Til alle her, nå er snart 2007 sesongen over..BRH/RHE, Klokan, U.Berg, Styret i PH..og alle andre, begynn å trekk i samme retning..Vi er på stadion for å støtte FFK på en best mulig måte og det gjør vi på en best mulig måte hvis vi alle står samlet..
 
   


Jeg er uenig i at flere av de utestengte har brutt regler så alvorlige at man blir utestengt fra stadion. Klokan er allerede inne på stadion igjen og en slipper inn igjen i neste sesong. Jeg håper også at han med blusset fortsatt har en dialog med klubben eller har engasjert en advokat på saken.

Jeg er også enig med de som sier at støtten til klubben kommer først, men BRH vil konsentrere seg om å støtte klubben fra andre steder enn PH-feltet.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340