Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 23 okt 07, 16:09
Endret: 23 okt 07, 16:12
Opprinnelig postet av Husgutt

Og hva er greia med at alle blussmotstanderne skal rakke ned på de som syns bluss er kult? Man kan være uenig, men man bør ihvertfall  forsåke å vise et snev av respekt.  Hvorfor så stort markeringsbehov? Forbanna tåpelig, og det gjøres bare for å fyre opp folk..

Problemet med bluss er at det er helt ufarlig dersom det gjøres på forsvarlig måte,  men fordi det finnes en sjanse for at det kan oppstå sitasjoner hvis f.eks drita supportere fyrer av i hytt og gevær. Derfor har jeg forståelse for det, men er absolutt ikke enig.

 


Slik jeg ser det er det vel ingen som direkte rakker ned på dere som liker bluss. Folk lurer rett og slett på hvorfor dere ikke kan forholde dere til ett forbud slik som 95% av de andre på stadion.

Når det kommer til punktet som har med respekt å gjøre så synes jeg at begge "sidene" er like ille, altså når det er snakk om respekt så sitter begge sider i glasshus ( ja jeg generaliserte litt) .

Du har helt rett, problemet med bluss er når det gjøres uforsvarlig. Jeg mener også at blussing på tribunen ikke er mulig å gjennomføre på en kontrolert måte, iallefall ikke hvis alle hadde vært like ivrige supportere som "dere". Kanskje blant tantehaugen hvor det ikke er så mye hopping :) 
Litt teit den siste setningen min men jeg bare måtte, håper ingen tok det ille opp. :)

Edit: Jippi, mitt innlegg nr 200 ;)

Mitt siste ord i saken om bluss blir forøvrig dette:

Jeg er enig med dere i at bluss kan se kult ut, det jeg ikke skjønner er hvorfor dere er så utrolig opptatt av dette når det faktisk er forbudt. Vil ikke anklage noen for noe men jeg synes det virker som om dere er mer opptatt av at det skal se kult ut på tribunen og på TV enn å faktisk støtte laget, for vi håper vel at spillerne konsentrerer seg om det som skjer på banen og ikke de kule blussene? Støtt laget men sang og tifoer som er lov men la nå denne bluss saken ligge, evt prøv å få forbundet til å endre reglene istedenfor å sutre om det hver ENESTE dag her på forumet.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340