Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 22 okt 07, 18:18
Opprinnelig postet av Brukernavn

Opprinnelig postet av bønna
BRH er ikke imot tanter, kaffeslurpende gamlinger og juletrær. Er de syngende supportere så kjør på! Derimot så er det en del folk som ikke har oppfattet meningen med PH-feltet. Der skal det synges. Høyt! Ikke stå rett opp og ned, med gapet limt igjen og henda i lomma. Om du tilhører den sistnevnte gruppe, så syns vi at du skylder alle de syngende på PH-feltet å flytte deg til et av de 11 800 andre setene på stadion. Desverre har det seg slik at PH-styret ikke deler vårt syn på denne saken.

Du tar feil her gett,.... Roy "kom med høylytt konstruktiv kritikk" om dette i går..De jeg så i styret i går, Roy og Jaran, flagget, hoppet og sang av full hals. Så spar meg for det styre-tullet.



Jeg fikk ikke tatt turen til Fredrikstad for å få med meg kampen i går, så jeg fikk naturligvis ikke med meg dette heller, men om dette er tilfelle, så vil jeg gi skryt til Roy. Viktig at dette blir tatt tak i!

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340