Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 12 okt 07, 11:16

Opprinnelig postet av Holters

2) Jeg reagerte veldig på at Toralf Hvidsten gikk ut med konkrete detaljer i Morgan Andersens kontrakt, og det er nok et eksempel på at Andersen er fritt villt. Forsøk å spør Andersen eller noen andre om konkrete detaljer i en spillers kontrakt, og du får "ingen kommentar" med mindre spilleren selv har kommet med detaljer i all offentlighet. Jeg finner det merkverdig at Hvidsten går ut med lønn, bonusordninger, sign-on-fee, klausuler og så videre.

.

 

Man kan mene mye om Morgan, men generelt så framstår han som profesjonell, faktabasert og at han har greie på det han prater om. Fra utsiden virker øvrige involverte som de er ganske langt på bærtur i forhold til hva som kreves av dagens fotball-ledere og da er jo dette over ganske beskrivende.

Kanskje Høili får bla opp noen kroner for noen innkjøpte direktører også. For FFK tror jeg det er en bedre investering enn en svensk høyreback til.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340