Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 12 okt 07, 11:02

Enig med Holters. Også i at den FB-saken var av de mer opplysende og interessante som har kommet i saken, da den faktisk handler om sak og ikke person.

Når jeg har ment at løsningen burde vært perm så lenge saken pågår, så har jeg hele tiden ment en frivillig permisjon etter enighet mellom Morgan og styret. Jeg kjente ikke til reglene for permisjon, men mener uansett at det ville vært feil å tvangspermittere (eller suspendere) selv om det hadde vært slik at styret hadde anledning til det.

Et (sikkert urealistisk) håp er at når nå MA har gått ut i sykemelding kan både vi og mediene prøve å fokusere på sak, slik som den nevnte artikkelen i FB, og ikke på MA som person. Morgans person har allerede blitt opp- og neddiskutert i aviskommentarer, mer eller mindre spekulative artikler og forhåndsdømming på bakrgrunn av hva journalister og andre mener om ham som person. Selve saken er visst for komplisert til at VG, Dagbla` og FXT er interesserte i å skrive ordentlig om den. Morsommere med personfokus og spekulasjon. Gir flere treff på nettsidene og flere aviser solgt.

 

 

 

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340