Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 12 okt 07, 07:56

Enig med deg Shadar , at det smerter oss med Hjertet i FFK (inkluderer såvel deg som meg) at Fxt velger å fokusere denne saken å tydelig opp mot Morgan A. Likevel tror jeg at Bolstad påpeker noe viktig og riktig. Vi har i den seinere tiden opplevd at flere og flere som har blitt utsatt for medie e.a i større eller mindre grad, velger å sykemelde seg. Dette gjelder trolig ikke bare såkalte"topper" men også sikke rtmange andre. Dette utglidelse av sykemelding er ikke positivt, og svekker den gjensidige tilliten.

Derfor har jeg vært og er av det oppfatning av Morgan A skulle søkt om permisjon, noe de alle fleste (alle seriøse etter min mening) vil ha full forståelse for. Dette ville ikke bli sett på noen som helst innrømmelse av skyld, men :

1: Morgan A ønsker å skjerme FFK noe som tydeligvis ikke styret har klart. Han tar ansvar.

2: Han ønsker å skjerme sin egen person, sin famile og nærmeste i en slik situasjon

3: Han trenger tif til å forberede seg , slippe unna mediasirkuset osv.

At han da hadde full permisjon med full lønn ville jeg ha støttet.

Det er faktisk mulig fordi om man er mann å ha to tanker i hodet samtidig.

Når det gjelder FFK sitt styret og deres utspill i F-B i dag ( TAR FORBEHOLD OM AT F-B HAR KLART Å GJENGI DERES HOLDNINGER) " Vi skal gjenreise tilliten", var totalt misslykket.

Det virker på meg som om de vil forsøke en gammelt misslykka pegagogisk prinsipp " Når noe  har vist seg å IKKE hjelpe, pøser vi på med mer av det samme".

Sitat som " Det er mye i denne saken vi vet osv ......." eller " jeg tror det skadet FFK mer enn selv J.B kunne forutse" osv , kan tolkes slik at de i likhet  med "Pontius Pilatus" toer sine hender og ikke tar ansvar for den situasjonen de har vært med på å skape, men velger å skyve skylden over på alle andre.

Dersom de var og er interessert i å skape tillit, burde de i de miste ha klart å hoste fram svar på Hvidsten sin uttalelse om at en viktig klausul har forsvunnet. Bl.a.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340