Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 10 okt 07, 18:40
Endret: 10 okt 07, 19:38

Opprinnelig postet av bønna
Jeg er helt enig med deg Martin_, men må pirke litt. Ultras Nord er AIK, Fabriken er DIFs tifogruppe.

Mentaliteten som trengs for å få til et slikt show i det hele tatt, finnes ikke i Fredrikstad. Kanskje om noen år, når de unge og håpefulle er i flertall og innser at tribunekulturen rundt FFK kan være mer enn duskedamer, kosedager på Lunds Gartneri og kaffeslurping på sangfeltet.

 

Om noen år bønna, når dere har blitt voksne og fått barn og slikt, kan jeg love deg at dere ikke gidder slikt. Du tror meg helt sikkert ikke, og jeg trodde heller ikke jeg skulle forandre meg da jeg var 16-22 år eller noe.

Men noe skjer med dere sakte men sikkert, uten at dere selv merker det, og dere vil le litt av dere selv og hvordan dere var da dere var unge og uerfarne, samt humre litt og være litt oppgitt over de unge som tror de kan løse verdensproblemer og innstruere i "tribunekulter"

Du gremmer deg over at du en gang i ungdommen var så dum at dret i lover og regler, fikk en mindre dom som hindrer deg i å få akkuratt den toppstillingen du ellers er kvalifisert for, hadde det ikke hvert for det jæ..a rullebladet.

En dag om kanskje 15-20 år, vil du våkne opp,skjønne at verden ikke er som du trodde da du var 21, være litt flau over guttungen på 13 som absolutt skal følge den rådyre fjortissmoten som du egentlig ikke har råd til og gi han, men du gjør det alikevel, for at poden din ikke skal bli mobba på skolen. Du bærer over med drittungeoppførselen hans, for du er jo tross alt hans far, men dere ler litt av han da han ikke er der, og synes det er litt søtt den veslevoksne altvitende attituden som blir mer og mer fremtredende jo lengre opp i tennårene han kommer. Du gruer deg som faen til jentungen blir 12-13-14 år, for du husker selv hvor mange damer du høvla over selv, og dumpet de da du var ferdig med dem. Du tenker at kommer det en drittsekk og steker dattera mi, uten at de er gift så fy f. skal jeg gin maling ja.

Men du kan ikke diskutere det med moren demmes, dere er bitre uvenner etter at hun forlot deg til fordel for en yngre og slankere mann med masse hår på hodet

Vent og se 

 

Stjernengutt

Klarsynt for annledningen, ber deg ta vare på den dyrebare  "bekymringsløse"ungdomstiden. Den kommer aldri tilbake, og er verdens beste tid.


 

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340