Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 08 okt 07, 18:16
Opprinnelig postet av Husgutt

Jeg får vel svare siden han andre sokken ikke er her Det er ingen bindende påmelding, vi forsøker å finne ut hvor mange som ønsker å være med/kunne tenkt seg å bli med. Det er bedre å gå til klubben med 100 underskrifter, enn 2-3..

 

Hva lurer dere egentlig på? Vi ser for oss en plass i nærheten av PH, der vi kan starte sanger og PH synge med. Det fine er at det da blir lettere å kjøre rop med svar. Dersom vi ikke får lov til det, og må stå innad i PH feltet, er øvre del et bra sted  å være.

Det er altfor tidlig å si hva som kommer til å skje da alt er i en innledende fase. Vi ønsker snart å gå i dialog med klubben, så får vi ta det derfra.

Har dere noen ønsker for hvordan RHE skal være?



Men Husgutt, det var vel meningen at Rødhvit Elite skulle være uavhengig? Men du åpner for muligheten til at denne gruppen blir å befinne seg på PH-feltet? Jeg er ganske sikker på at flere av de potensielle medlemmene ikke er helt enig i plasseringen.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340