Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 08 okt 07, 16:17
Hva faen snakker du om? Ikke sammenlign meg med Keiko.
For det første, er det noe å begrunne, bønna har allerede vært innpå èn og den kanskje viktigste tingen.

I startem av den første videoen (så bare den ene, gammelt og har sett alt før, sjekk bilder i tribunekultur-/allsvenskantråden) er det et mektig supportertog. Her går samtlige supportere sammen til kamp, blusser, synger og viser seg frem. Stolthet og hat er mye større i Sthlm enn vi i Fredrikstad noen gang kunne tenke oss. Her i Fredrikstad skal alle inn på stadion 10 minutter før kampstart, og rett ut igjen 10 minutter før kampslutt.
For det andre er ikke TIFOgruppa til Plankehaugen istand til å gjøre noe slikt, tifogruppa består for det meste av styremedlemmer og noen andre som dumper innom en gang i blant. Morgan-banneret er vel det største de har fått til iår, men de trakk seg selv ned i dritten igjen ved å trekke det opp på nytt under VIF-kampen, noe som strider mot TIFO`ens regler.

For det tredje har ingen på Plankehaugenfeltet og/eller resten av Fredrikstad Stadion (med unntak av bortefeltet innimellom) hverken disiplin eller lyst til å stå med ark foran seg, vifte med flagg, eller dra et banner over seg under innmarsjen. Da får man jo seg ikk med seg at spillerne kommer ut på banen? Ser jo hvordan reaksjonene har vært etter enkelte kampers blussing. Dessuten er tostangsflagg forbudt på Plankehaugenfeltet/Fredrikstad Stadion.

For det fjerde hadde store deler av Plankehaugenfeltet og/eller Fredrikstad Stadion (med unntak av bortefeltet når VIF eller RBK er på besøk) pisset i buksene hadde f.eks. BRH kjørt et liknende pyroshow som Sol Invictus (AIK), Black Army eller Ultras Nord (DIF) gjør. Man så jo bare reaksjonene etter ett stk bluss på tribunen, og ett stk bluss på en parkeringsplass

Jeg har skrevet litt om supporterdisiplin her.

Ting er ikke så "enkelt" som du tror.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
HATER NFF .


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340