Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 05 okt 07, 16:53
Opprinnelig postet av ajg
Opprinnelig postet av Morgaine

Ellers virker det som om noen her inne har en litt rar oppfatning av hva et styre er. Et  styre skal koordinere aktivitetene til foreningen og gjøre de vedtakene som skal til i den daglige driften mellom årsmøtene. Det betyr ikke at styret skal gjøre alt arbeid i forbindelse med kamper osv.

Men når det er snakk om dugnader, da kan de gjøre alt arbeidet! De burde heller prioritert å bruke tid og energi på tifo i stedet for så mye dugnader.

 

- Plankehaugen setter dugnader framfor tifo.
- Plankehaugen setter antall bussær framfor antall syngende supportere.
- Plankehaugen setter en hest framfor god tribunekultur.

Ordet dugnad betyr tydligvis forskjellige ting for oss. Jeg mente å være med i TIFO -gruppa feks og være med på den dugnaden det er å sy bannere og male dem. Hjelpe til med å sette opp flagg på kampdagen. Blåse opp ballonger (blir jævlig sliten av sånt, har ikke pust på en uke!)

Ellers synes jeg ikke oppstillinga di henger på greip.

-Tifo koster mye penger - altså dugnader for å skaffe disse pengene.

-Bussær må til for å få frakta syngende og mumlende supportere til bortekamper.

-Hesten har ingen effekt, hverken positiv eller negativ, på tribunekulturen. Tror ikke styret bruker mye tid på hesten heller.

Lær deg å skille snørr og barter.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340