Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 29 sep 07, 17:25

Allan Jepsen(VIF): Vi fikk jo se venstrebenet hans mot oss forrige serierunde. En offensiv back med fart og god venstrefot.

Shane Stefanutto(LSK): Spilt seg meget godt opp for LSK i år. Strøkent venstreben, god offensivt, robust og med god posisjoneringsevne.

Per Egil Flo(Sogndal): Ungt talent fra Flofamilien. Visste faktisk ikke at han var venstreback før jeg så Ham-Kam- Sogndal i dag. Har jo et navn, men har spilt bra mot Ham-Kam i dag. Pluss for at han er ung.

Roy Miller(Bodø Glimt): Er vel et heller ukjent blad for de fleste. Men han har imponert meg i de 4-5 kampene jeg har sett ham i aksjon for Glimt. Greit venstreben, bra med fart, god offensiv og vinner mye på innsats og aggresjon. Kanskje litt uvøren, men kan vel være en mann for framtiden.

Jon Anders Rise(Ham-Kam): Spennende ungt talent med et bra venstreben. Har ikke sett så mye av ham, men det jeg har sett har vært bra. Virker som en stabil unggutt. Har i tillegg hørt mye bra om ham. Pluss for at han er ung.

Ramiro Coralles(Brann): En stabil og solid spiller. Meget godt venstreben, mangler kanskje litt på farten. Men det tar han igjen på at han er robust og posisjoneringssterk.

Vet jo ikke noe særlig om disses situasjoner. Coralles vil hjem til USA, men kanskje vi kan friste ham nok. Stefanutto har signalisert at han vil vekk fra Lillestrøm. Resten vet jeg ikke noe om. Men dette er 6 kandidater som etter min mening er bedre enn Johan Sjöberg, Miika Multaharju og Anders Prytz. Håper, by the way, at vi beholder Sjöberg som kan bli et nyttig brikke.

Håper vi får en av disse! På en måte ville vel Rise eller Flo vært best, ettersom det er norske, lovende talenter. Mens vi selvfølgelig får trygghet av Corralles, Stefanutto eller Jepsen.

---------------------------

Jeg beklager overfor dommeren, men når det er sagt så ser det ut som straffe. Og dommeren skal dømme ut fra det han ser. Det var ikke straffe, men det kan ikke dommeren ha sett. - Henning Berg etter tapet mot Rosenborg 2006-


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340