Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 sep 07, 02:34
Opprinnelig postet av Rune Haugen
De som vi kritiserer er ikke de du nevner her, men de som ikke åpner kjeften i det hele tatt, og det er faktisk majoriteten av de som er på PH-feltet. Men du opplever det kanskje ikke slik når du er på Stadion siden du sitter på Hovedtribunen ?? Jeg som har stått med ryggen i mot banen i 3/4 av kampen ser det ganske klart.


Opprinnelig postet av keiko99
hvorfor skal du bruke fokus på dem da. er det ikke bare å syng i vei og håpe at dem vil bli med på noe. ikke alle kan alt.


Kjære Keiko. Det er det vi har prøvd de siste åra, bare fortsette og håpe at folk blir med, men det fungerer ikke slik.
Kampen mot Brann tok jeg med kjæresten min som aldri har vært på en slik type kamp i hele sitt liv. Foran oss står 3 jenter som sender smser og vinker til hverandre fra tribunene. Kjæresten min har ingen forbindelse med FFK annet enn meg, men hun blir med på ropene og hopper og synger. Ho har vært der i 45 min, og kan så og si alle sangene. Hva 98% av resten av haugens unnskyldning da?
Du behøver ikke å være rakettforsker e.l for å lære disse låtene akkurat.

Og når du kommer med sånne intetsigende kommentarer bidrar du ikke aktivt i den diskusjonen som faktisk er, du bare kommer med synspunkt som ikke holder på greip.

Hvis man ser bort ifra alt som har skjedd, og sammenligner PH bare de siste 2 åra, så står vi minst på stedet hvil, pr dags dato. Det vil si  at imellom der har vært oppe på en topp som ihvertfall har tatt 2 år å få til, og som sikkert kommer til å ta 3 år til, hvis ikke forskjellige ting skjer innad i styret og i PH.
Jeg sier ikke at Zoran er verdensmester, jeg sier ikke at BRH er verdensmestre, men det jeg sier er at PH pr idag er langt ifra Norgeseliten innenfor supporterklubb. Både på drift og utførelse.
Ja, det var bedre stemning på stadion når Zoran var der
Ja, det hjalp når ikke BRH boikottet PH
Og JA, det er styrets ansvar for å få denne ballen til å rulle ordentlig igjen.

For meg kan styret til tider virke litt kompisaktig og alt for nær klubben, og jeg skulle gjerne sett at det ikke var slik, men så er det nå pr idag, og det får være opp til PHs medlemmer å fikse dette. Hvis ikke dette skjer er jeg veldig for 2 ting:
Sangkontrakt på nytt PH felt som er delt opp.
Og et eget felt ala Unge Enga et annet sted på stadion.

Og avslutningsvis, jeg har bare lyst til å oppfordre alle debattanter her inne, uansett hvor provosert man blir av en annen manns mening, om å debattere saklig og uten direkte stygge angrep. Og litt til dere andre også som allerede har satt dere et standpunkt rundt BRH og deres eksistens, dere gjør ikke saken noe bedre ved å tvinge opp oppgulp o.l hele tiden, som man har hørt utallige ganger før.
Ja, det var 2 stk som har samhørighet med BRH som ble utestengt, men det behøver ikke å bety at det var i BRHs regi, stor forskjell der. Selvom en Statoilburger smaker dritt, behøver ikke alle gjøre det!

Takk for meg, fra London!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340