Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 26 sep 07, 13:33
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Selv om jeg ivret for Brian West før kampstart (i alle fall gi ham en plass på benken) så ble dette helt feil kamp for ham. Gardar og/eller Fofana hadde vært bedre, men det er lett å si i ettertid.

Gardar var jo ikke verdt en plass på benken engang?? La Gardar spille mener jeg, Han jobber ihvertfall. Brian West er ikke mer enn et fjerdevalg på topp etter min mening. Han kan jo  bare springe etter ballen, feilvendt er han helt håpløs pga manglende teknikk og styrke. Med andre ord: han har et alt for tynt reportoar. Når det gjelder Tegstrøm så har han vist like lite i FFK som han har gjort i Sandefjord det siste året. La oss håpe han kommer med tiden, ellers så føyer han seg inn i rekka av feilkjøp.....

 Håper vi er tibake på sporet mot RBK. Skulle vel ihverfall ikke være noe problem med motivasjonen i den kampen. RBK er fortsatt laget "alle" vil slå. Lykke til i helga


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340