Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 sep 07, 12:35
Endret: 26 sep 07, 12:36
Opprinnelig postet av Morgaine

Det var bare et eksempel. Fyrer du av et bluss hjemme i hagen din - who cares? Men hvis det er i forbindelse med organiserte turer i PHs regi kan det vel hende de har noe de skal ha sagt i sakens anledning. Men det er jo sånt som bør inn i vedtektene. Kanskje det er helt greitt å fyre bluss på rasteplasser? Det er sånne ting jeg mener vi må bli enige om på forhånd slik at vi slipper store diskusjoner om det i etterkant.

 


Det var ikke direkte retta mot deg, det var mest den saken du tok opp som også har vært inne i saken med utestengelsene. Du har et poeng i at PH skal få bestemme hvordan en tur i deres regi skal foregå, men PH-styret kan ikke gå å klage til FFK for å utestenge supportere fra stadion fordi de ikke likte hvordan folk oppførte seg på bortetur... Og jeg tviler egentlig på at majoriteten i PH vil ha seg frabedt blussing 
på rasteplass. Det gjør det jo enda mer komisk når PH-styret fikk til bluss i Sandefjord sentrum i fjor, og plutselig nå er det veldig farlig....

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f