Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 26 sep 07, 11:54
Endret: 26 sep 07, 11:57

Jeg tror mange av de var på stadion for å se laget spille fotball, og for å støtte laget i kampen mot nedrykk.

Bare se på FFK de siste åra, er ikke for å se PH at 10000 mennesker har samlet seg for å se FFK kjempe mot nedrykk!

Og om steen jensen mener at folk går på kamp for å se supportere så får det stå for hans regning, jeg liker ikke fyren og har ikke tenkt til å begynne å tro på han i slike tåplige uttalelser.

Men jeg kan selvsagt bare svare for meg selv og si at jeg går på fotball kamp for å se kampen og å kose meg sammen med venner. Har fast plass på hovedtribunen og trives godt der. Har på meg drakt og skjerf (ffk) og synger svar til PH når det kommer. Jeg skriker til dommere, oppildner spillere og krittiserer motstandere. Men i hovedsak ser jeg på kampen, det er derfor jeg betaler over 3400kr i året for sesong kort.

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340