Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 26 sep 07, 11:43
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Opprinnelig postet av Liraren
. Uten tribunesynging er en fotball kamp så mye mindre verdt enn hva den kunne vært. Da kan man liksegodt se kampen hjemme i stua!

piss prek! Fotball er underholdning, ikke tribunelivet, jeg gir vel blanke i om det står en gjeng å synger å bærer seg, jeg er der forå se fotball kampen jeg. Ikke for å høre eller se supporterne, selvsagt hører jeg supportere også, og jeg svarer på rop frem  og tilbake fra tribunene, men jeg kan også gå på FFK 2 kamper å sitte i helt andre omgivelser å se fotball. For der er det ikke så mye som en supporter som kan tilfredstille deres verden av "ekte supporter kultur"


Hvis det er så mange supportere som er som deg så er det veldig merkelig da hvor utrolig få det er på FFK2s kamper. Som et eksempel kan jeg nevne det Ingebrigt Steen Jensen (ekkel type forresten, men han har peiling på markedsføring) skrev i Ona Fyr for noen år siden, "Kommer det 6.000 for å se Vålerenga nå for tiden, er 4.000 av dem fra Klanen og resten er der for å se på Klanen." Det er et faktum at folk lokkes til fotballen på grunn av stemningen. Stemningen gjør nemlig fotballen mye mer spennende. Tror du det var fotballen til Borissia Dortmund som gjorde at de hadde det absolutt høyeste tilskuersnittet i Europa, når de samtidig lå å kjempa i bunnen av Bundesliga desperate etter å unngå nedrykk?

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340