Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 25 sep 07, 00:30
Opprinnelig postet av Jonek

Jeg synes at en slik straff som PH har gitt til de som er blitt utestengt er altfor stor. Den må sees i lys av forseelsen.

Skal jeg stille et politisk ukorrekt spørsmål i fare for å bli tolket dithen at jeg er Ultras, osv..... Det er jeg ikke, jeg er et juletre og en pinsevenn.

Spørsmål:

1. "Er det så veldig farlig å tenne bluss på en rasteplass?" 

2. Skal det bli straffet med hele 1 1/2 års utestengelse, eller er det for mye? Hvorfor ikke 2 år eller 3 mnd?Hva må til for å bli utestengt i 3 mnd, når blussing gir 1 1/2 år?

Røyking på tribunen er ikke tillatt. Hvor lang straff bør det bli?

Er det et nederlag å minske en straff som er gitt?

3. Er ikke det noe som bør tas opp i et møte i PH, ikke bare i styret? PH, det er alle vi som er medlemmer, ikke bare styret.

Jeg sier ikke at jeg har misstillitt til styret, men enettertanke er alltid godt å ta med seg. Det kan aldri bli feil.

Jeg har ikke svarene, men dette er et debatt forum.

Er det åpenhet nok til å ta en slik diskusjon om straffen, ikke anklag meg for å støtte den ene eller den andre, men jeg stiller spørsmål om straffe utnevnelsen er for stor.

Kjør debatt guttær!

 

Jeg mener straffen er ALT for streng!  Og når man ser hvor PH er på vei etter denne episoden mener jeg at styret burde krype til korset å trekke tilbake alle utestengelser!

Men det virker jo som det er private problemer inne i bilde her også, Alle så/hørte hvordan sentrale personer i PH bojkotet syngingen når Zoran ENDELIG kom tilbake. Desverre bare i 5min.  Så min mening er at dette stikker dypere enn det virker som. Hvorfor ellers bojkote på denne måten???

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f