Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 24 sep 07, 20:00

fy faen så jævlig detta var...

 

1.brian west er så svak at det verker i kroppen etter å sende han hjem til usa. patetisk innsats, teknikken er skremmende svak,

 

2.tegan har vist glemt hvordan man demper en ball....fyttikatta så svak innsats...

 

3.shaaban!hvorfor i svarte helvete tar du utspill med strekk på baksiden av låret?????fy faen så uprofesjonelt, hvorfor ikke la en stopper ta utspillene????

 

4.grønis, på hvilket grunnlag kan man forsvare at west med 100min i TL til nå i år starter kampen framfor gardar el fofana f.eks....?og hvorfor gjør du ikke grep??mangler baller ikveld, svært skuffende. west burde vært byttet ut etter en halvtime!!!dette gir meg assosiasjoner til tidligere sesonger i TL hvor laget rakner så jævlig, først og fremst pga mangel på innsats!!

 

5.kapteinen vår skal gå foran....noe jonna så absolutt ikke gjør, ser ut som han kunne tenkt seg en filmkveld framfor fotballkamp i kaldt regnvær....kasey er kapteins materiale.

 

og forøvrig er det kun han som har gjort jobben sin. skulle gjerne sett 2bytter i pausa men pga skaden til rami kan vi kun gjøre ett. west ut - gardar inn. alt annet en et bytte der vil sjokkere meg ut av godstolen.

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340