Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 sep 07, 23:28

Opprinnelig postet av Klaus_Brann

Det må vel i så fall komme av at vi har to mild sagt forskjellige syn på hva bra supporterkultur er..
RBK forstår jeg ikke at noen nevner på dette nivået..De har mange supportere takket være deres evige dominans i norsk fotball, og ikke minst suksess i Europa, men de må vel ligge på ca. samme lydnivå som Bastionen. Vikinghordene ble jeg imponert over når vi møtte de i år. Det minte meg nesten litt om Brann stadion, når de et par ganger fikk med veldig mange på flere tribuner...
Det var jo en her inne som innrømmet at han hørte oss like godt om ikke bedre enn dere, og han satt midt på hovedtribunen..Jeg så nå en del rundt meg, både i 1. og selvfølgelig spesielt i 2., stå med armene høyt hevet på flere sanger..Men vi hopper ikke så mye nei..Kanskje fordi vi ikke har diverse hoppesanger som Pippi osv...

Der ligger forskjellen..Dere er mye mer inspirert av shalalala, forza, allez allez, trommer osv..Mens vi kjører mer engelsk stil...
At det er en del bergensere som liker å drikke på bortetur gidder jeg ikke bry meg om, det får de selv stå for..Men klart all for mye av det gode svekker stemningen, dessverre..

Takk for det, men hadde jeg vært dere hadde jeg ikke vært Brann-supporter da..Ønsker sjelden motstandere noe godt, bortsett fra når andre lag slår RBK, VIF og LSK...

Kan godt tenke meg at Vikinghordene minte deg om Brann stadion. Viking vant jo 3-1 i den kampen......i medgang er det som Brann-stadion mange steder i landet. Jeg har vært på mange engelske baner å sett fotball. Brann-supporterene er ikke noe i nærheten av de engelske-supporterene. F.eks. Huddersfield i league one,knuser Brann på tribuneliv/tribunekultur

Jeg kommer aldrig til å bli Brann-supporter,men en Norgesvenn er jeg

FFK forever

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f