Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 17 sep 07, 22:56
Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Klaus_Brann
Opprinnelig postet av benksliter`n
Når jeg var i Bergen,så måtte jeg teste den berømte knappenålen falle

At du faktisk mener det seriøst vitner om misunnelse.

Brann stadion som helhet har bra med liv, og dere har noen herlige viser om Brann og Bergen by, som "alle" er med og synger. Brann sin "supporterklubb" er dog rimelig tragisk, og har ikke noe på en toppliste å gjøre foran verken Klanen, Kanarifugla eller Plankehaugen.

Når FFK møtte Brann på Brann stadion i år, var det defintivt en av de kampene hvor det har vært mest stille på Brann stadion av de kampene jeg har vært der. Det var KNUSK stille og tendenser til piping ved begge ledelsesmålene til FFK. Like etter utlignelsesmålene våknet hjemmesupporterne noe, men det har definitivt vært mye bedre stemning på Brann stadion ved andre anledninger.

Tror du må sjekke hukommelsen din om du mener noe annet, da dette egentlig må sies å ha vært en stille og pinlig affære av Brannsupporterne,

... akkurat som det var en MEGET pinlig affære at FFK-supportere forlot stadion i hopetall før slutt i går.

Jeg bor for øvrig i Bergen, og har meget trolig vært på flere Brannkamper enn du har vært på FFK-kamper, så dette er ikke noe piss jeg lirer av meg kun for å provosere, men inntrykket jeg satt igjen med etter bortekampen mot Brann i år.


Nå er vi ganske få i supporterklubben, så det tar jeg ikke så tungt. Det er heldigvis ikke sånn i Bergen at det ikke kun er de som er med i supporterklubben som synger. Det sier seg vel selv at Klanen som er 10000 (?) medlemmer mot våre 3500 (runde tall) synger oss ut. Hadde vært artig å tatt en desibelmåling på de forskjellige arenaene i løpet av noen kamper, så kunne vi i alle fall hatt en seirende en på trøkk...
Det er sånn det er i Bergen. Det har med forventninger og krav. Vi stiller krav til spillerne våre og er ikke likegyldige til fotballen som spilles, og noen ganger er det på sin plass å vise misnøye når det absolutt ikke presteres på gresset.

At det har vært bedre stemning på Brann stadion enn mot dere i år, skal jeg ikke nekte for, men det har som jeg skrev over sammenheng med at spillerne ikke ofrer seg og blør for drakta. Du kommer sikkert til å si at det er slik medgangssupportere holder på, men vi har vel ikke akkurat vært kjent for å ha medgang i Bergen.

Det siste er jeg faktisk ikke så sikker på, da jeg er vokst opp på Hvaler, bodd der i 15 år og har fått med meg en del FFK-kamper:-)

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f