Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 17 sep 07, 22:55

Opprinnelig postet av Klaus_Brann
Opprinnelig postet av benksliter`n
Når jeg var i Bergen,så måtte jeg teste den berømte knappenålen falle


At du faktisk mener det seriøst vitner om misunnelse. Det er ikke bare vi i Bergen som mener at Brann stadion har den beste stemningen..Sitater som:  "Rykker ned ropet fra Brann fansen, kunne høres hele veien fra Brann stadion, og opp til Nidarosdomen" sier sitt...
Vi blir nok ikke enige i dette uansett, men spør du den jevne supporter i Norge, så tror jeg nok vi blir rangert et par hakk over dere, og kanskje helt på toppen.
Enga er de eneste i Norge som er på nivå, på sitt beste. Men de sliter jo litt nå som Klanen hypen har falt...  

Jeg har ingen misunnelse for tribunelivet/tribunekulturen i Bergen,men derimot spillerene dere har råd til å kjøpe.Der må jeg innrømme misunnelse......men håper på noen stjernekjøp av FFK i vinter.

Skal gi deg det,at dere har bedre tribuneliv enn RBK og Viking. Mye pga at disse lagene har usympatiske publikum. Det er vel de arenaene som det pipes og bues mest både på egne spillere og motspiller.Klanen er veldig gode i medgang,til og med kanskje bedre enn Brann. De er ræva i motgang som Brann-supportere.

Grunnen til at jeg dro frem dette temaet,var at folk rundt meg på stadion gjorde meg oppmerksom på Brann-supporterenes dårlige support i 1 omg. Overhørte en si: " Se Brann-supporterene!De ser jo ut som saltstøtter!" De stod rett opp og ned i stolene sine,med armene hengende rett ned i 30-35 min av 1 omg. Vi hørte heller ingenting Vi trudde de hadde blitt forsteinet

Jeg tror jeg aldrig har sett så mange fulle bortesupportere i byen før.Så det kan kanskje være grunnen. Tar på å drekka øl

Uansett Klaus......vi er alle Brann-supportere når Brann møter Club Brugge på Torsdag

Lykke til i Uefa-cupen og kampen om seriegullet

 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f