Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 sep 07, 22:07
Opprinnelig postet av KeJ

Er relativt overbevist om at dette laget hadde slått Brann, ene og alene fordi Berg hadde behersket Kasey-rollen bedre enn Jonna og Gashi... Når det er sagt, ønsker å glemme denne kampen først som sist...


Nå spilte jo FFK faktisk en god 1. omgang med samme konstellasjon på midtbanen. Synes det fungerte godt med Bjørkøy/Gashi da. Det blir litt for enkelt å mene at dét er grunnen til den kollektive kollapsen etter pause. Og vi vet ikke hva som hadde skjedd om Grönhagen hadde brukt en kamprusten Christian Berg fra start. Kanskje hadde vi ikke klart å få det grepet på midtbanen vi hadde i store deler av 1. omgang? Det ville uansett vært å gamble. Gutten har ett fattig minutt på banen i Tippeligaen denne sesongen og såvidt fullført en eneste kamp for reservelaget.

Hvis Christian Berg hadde vært i kampform, ville også jeg gjerne sett han som defensiv midtbanespiller fra start mot Brann. Men jeg synes det var helt rett av Grönhagen å bruke Bjørkøy/Gashi.



Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f