Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 17 sep 07, 13:42
Opprinnelig postet av benksliter`n

....men Brann-supporterene er tragisk dårlig.Der ligger de på nedrykksplass. Ikke mye lyd fra den kanten før laget deres scorer ,og det går opp for dem at de vinner kampen. Tribunekultur finner du bare på østlandet. Det er helt sikkert.

Da vil jeg tippe at du stod i Plankehaugen eller deromkring... jeg satt på hovedtribunen ganske nær Brannsupporterne, og kan da si meg fullstendig uenig i deg. Fra min plass kunne ikke Plankehaugen høres, mens Brannsupporterne faktisk gav endel lyd fra seg. Vind og dårlig vær kan også ha endel med hvordan du oppfatter lyden fra supporterne.

Så til kampen:

Den største forskjellen på Brann og FFK må jo være kantspillet, på Brann dobler de på hver side. På venstre har både Vaagan Moen og Hanstveit fantastiske innleggføtter, og på høyre side er ikke Guntveit og Solli stort dårligere. I FFK er vingspill med innlegg totalt fraværende. Nei, foran neste sesong ønsker jeg meg en god offensiv venstrebeint venstreback som Stefanutto. Vil også ha en god høyre kantspiller, da gjerne Joakim Austnes. Da begynner det å ligne noe.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340