Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

danieltr

A-lagspiller
Ble medlem: 17 des 04
Innlegg: 605

Lagt til: 17 sep 07, 11:23
Jeg må si at jeg hverken skjønner noe av hverken kritikken her inne eller det dårlige børspoenget Gardar får på FB. Jeg synes han er gull verdt jeg. Har sjelden sett en spiss som jobber så mye, ofrer seg så mye for laget og gjør livet så surt for motstandernes backer og spesielt stoppere som ham. Det må være et h.... å spille mot ham! Han er sterk i lufta og i kroppen, god feilvendt og han presser hele tiden ballfører. Jeg ble overasket og skuffet når han ble bytta ut i går. Det virka også som om mange av de som satt rundt meg mente det samme. Synes han var en av de få med skikkelig innsats i går. Jeg har sagt det før, og sier det igjen. Vi mister første forsvarsledd hver gang Grönhagen bytter ut Gardar, og motstandernes midtstoppere får endelig den roen de trenger til å sette i gang spillet bakfra via midtbanen. Har sett det flere ganger i år, spesielt mot Tromsø og Hammarby. Tidligere har det vært en stillestående/ikke-pressende/svak Hoås vi har fått inn i stedet for Gardar, mens i går var det Fofana som kom inn og bidro lite. I går hadde vi tapt uansett, men hvorfor "belønne" den som gir alt og jobber livet av seg med å bli bytta ut, når få andre ikke viser noe i nærheten av den samme innsatsviljen? Jeg hadde blitt fly forbanna hvis jeg var Gardar! Var det tilfeldig at han løp rett i garderoben? Jeg bare spør..

---------------------------

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=21088


"Ja det humpær og går, som ho tante sa, som hadde hengsla trebein."

-Ullo


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340