Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 17 sep 07, 08:42

Opprinnelig postet av dalen
FFK, LSK, RBK, VIF og Stabæk høres alle mistenkelig like ut. Kjør en tv-kamp kun med lyd og jeg utfordrer deg til å fortelle meg hvilken supporterklubb som synger. Samtlige kjører pippi-sang, forza, seven nation army og olé olé olé... og Aafk også. Glemte jo nesten de. Det finnes ikke mange "skikkelige" sanger hos supporterklubbene lenger.

Jeg er helt enig med deg.

Opprinnelig postet av dalen
Ellers må jeg få si at stemningen på Stadion i kveld ikke var det beste jeg har hørt av Plankehaugen, men det mest graverende er alle supporterene som forlot stadion lenge før kampslutt. TV-kameraene fanget opp mange tomme seter samt mennesker som hastet seg ut. Kamper varer 90 minutter - det er vanlig tribunekultur å støtte laget i 90 minutter vil jeg tro...

Det har vært diskutert mye her på forumet i det siste om hva som er "ekte" tribunekultur. Er det å synge og hoppe i 90 minutter? Er det klubbfarger eller Burberry-capser? Personlig vil jeg si at å sitte (eller stå, avhengig av plassen) til dommeren blåser er punkt nr. 1!

Men naturligvis, diskusjonen har jo først og fremst gått på hvordan de på PH-feltet "bør" oppføre seg, og det var vel ikke først og fremst DE som gikk tidlig...

---------------------------

Svensk magi!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340