Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 sep 07, 01:49

Brann vant fortjent sånn kampen utvikla seg. 1 omgang var jevn, og kunne fort bikka begge veier allerede der. 2 omgang starter jo med ett ffk lag som ikke skjønte at pausa var over og ble rett og slett overkjørt fra start. Og når 1 og 2-0 smelles inn bak ett utspilt forsvar og en sjanseløs keeper, så rakner det.

 

dersom atte hvis atte og om vi hadde .......... scoret og bla bla bla gidder jeg ikke spekulere i, det skjedde ikke og synd var jo det for oss.

 

Brann vinner som sagt fortjent og tok ett steg nærmere gullet, og det er bare ett spørsmål om tid før presset i Bergen blir så stort at spillerne kolapser igjen. Ikke missforstå, jeg unner brann serie gullet fremfor noen av de som kjemper om det nå, men jeg tror fortsatt at brann er og blir ett nesten lag!

 

Ser noen kritiserer stemningen til brann supporterne idag, og med god grunn, ihvertfall frem til ledelsen kom, men derifra og ut var de på ett bra nivå!

Og en brann mann her som nevner stemningen på brann stadion, og kan ikke bli mer enig, det er ett så sinnsykt trøkk på brann stadion at det er til å bli redd av! Alle folka på alle tribuner er med (med naturlig unntak av borte supportere) og skaper ett sinnsykt liv på brann stadion, ihvertfall i medgang!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Fredrikstad Stadion - Felt P, Rad 7, Sete 11.

KLE DEG I LAGETS FARGER PÅ STADION!


Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340