Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 12 sep 07, 13:33
Jeg stiller meg 110% bak dette; vi kan ikke ha et styre som skalter og valter med medlemmer på denne måten, i hvertfall ikke så lenge klubben forlenger straffen til å inkludere bortvisning fra stadion i tillegg.

Når det i tillegg dreier seg om en av de personene som har lagt ned aller mest arbeid for tribunekulturen i PH de siste åra blir det ekstra merkelig, og en åpen forklaring og begrunnelse er absolutt på sin plass. Vi snakker om mannen som fikk heve kongepokalen over hodet i siste års cupfinale!!! Jeg fatter virkelig ikke hva som Klokan kan ha gjort som skulle tilsi en så hodeløst graverende straff!

Hvis PH-styret ikke er villige til å gi denne begrunnelsen har de i mine øyne ikke det som skal til for å sitte i styre og stell, og må skiftes ut.

Når man sitter med styreverv er det bare en ting som gjelder: Man må være røddig i alt en gjør, alt en sier. Hvis man ikke er det så ryker man ut, på den ene eller den andre måten.

Jeg har medlemskortet mitt liggende i Fr.stad, og husker ikke medlemsnummeret, så jeg får ikke posta til PHgeneral@gmail.com, men skal gjøre det til søndan.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340