Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 sep 07, 22:32
Opprinnelig postet av lierdet
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av Svein
Vi nærmer oss valget på søndag.

Hvilket parti(er) er det som er mest FFK-vennlig? Hvordan stiller FrP seg til idretten?

Noen som vet? :-)



Til MOD: Trodde denne hadde med FFK å gjøre??

Hvis du ikke greier å lese deg frem i partiprogrammene til de forskjellige partiene så synes jeg heller ikke du skal stemme.

 

 



Du oppfordrer dessverre til det dummeste av det dumme...

Beklagligvis tviholder Fredrikstad til Ap, vi ville fått det godt med en forandring! Tror det ligger mye i at mange gamle mennesker fortsatt ser på Ap som det trygge, for de vant kampen om å bygge opp landet etter krigen. Well, the war is over folks. Nå er det eiendomsskatt og tjohei!

Høyre FTW. La oss håpe det svinger mot blått i siste liten.

Høyre står sikkert for mye bra de også.. Og FRP for den saks skyld.. Men når de vil betale tilbake skattepengene (500 mill totalt), uten å få noe inn, lurer jeg på hvordan de skal få det til.. fredrikstad vil gå med underskudd igjen, ikke ha noe av bra kinotilbud(frp ville legge kinoen på anbud), og vi kan ihvertfall IKKE vente no hjelp til FFK :P

Men fra spøk til alvor, blir spennende å se hvem som vinner.. Jeg håper på IKKE privatisering..

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340