Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 09 sep 07, 14:20
Jeg klarer ikke å hate Tromsø. Etter et år i nord erfarte jeg at nordlendinger er et meget hyggelig folkeslag. Langt mer gjestfrie og hyggelige enn folk nedover i landet, dessverre. Dessuten synes jeg vi trenger minst ett lag fra Nord-Norge i TL. Jeg oppfatter også flere av spillerne som sympatiske: Rushfeldt, Strand, Årst (vet han spiller for Start nå, men han er Tromsøgutt til beinet)

Jeg klarer heller ikke å hate Aalesund. De har flott entusiasme og et meget trofast publikum. Flott for norsk fotball. Et lite minus med kunstgress da.

Jeg klarer heller ikke å hate Sandefjord. De har en meget sympatisk trener. Det samme med publikummet, selvom de ikke er så mange. Jeg liker også Thodesens offensive fotballstil, når det fungerer da.

Jeg hater egentlig ikke så mange av lagene i TL, da de to verste forsvant til Adecco i fjor, men de tre nevnte lagene skiller seg ut for mitt vedkommende.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f