Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 07 sep 07, 11:34
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Det "folk" tror, i alle fall enkelte blant oss, er at Eggen ikke hadde klart det kunststykket å løfte FFK opp til TL og holde laget der hvis han ikke

1) hadde store økonomiske ressureser

2) var en veldig dyktig trener og sportslig leder

3) fikk lov til å styre skuta slik han mente det var best

 

Hvis du helt seriøst tror at en hvilken som helst trener hadde oppnådd det samme bare han fikk de samme økonomiske ressursene, og hadde fått styre skuta men uten de samme lederegenskapene som Eggen, så velger jeg å ikke tro deg. Så dum klarer du nemlig ikke å få meg til å tro at du er. Du forstår bedre. Det gjør de fleste, og etter 1812 innlegg er det for seint å spille tulling.

Litt av problemet med Eggen var vel at han skulle styre skuta alene noe som ikke hadde hvert mulig i år 2007 og tippeligaen og som trener har han ikke noe og vise til i tippeligaen,vi snakker om 3 sesonger i nedrykkstriden,snakker ikke om cupen her nå.ære være tiden hans i FFk.Det som er tydelig er at Grönhagen har gjort det bedre med FFK enn det Eggen klarte på 3 sesonger

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340