Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 06 sep 07, 22:05

Om jeg ikke husker feil skal Plankehaugen flyttes over til andre siden neste år regner med at stolene blir stående der da, selv om folk vil stå..

Her er noen av mine forslag:

 

1. dele hele seksjon i 2, hvor den øvre(de beste plassene går til Aktive/syngende i haugen og nedre del ikke aktive(ergo småbarnsfamilier som barn syns det er kult/morsomt å være en del av haugen av, som da ikke går glipp av det livet den aktive delen i haugen gjør

 

2.  at Feltene T og S blir forbeholdt  syngende supportere/aktive  felt F evt K(den delen ikke bortesupporterne får blir minihaugen(familiehaugen ect) mener ikke da full pupp hele kampen med Aktive/syngende supportere som lager liv ihvertfall til tider

 

Tar opp dette nå så evt vi kan lufte oss litt her så evt ta det opp med Plankehaugen styret på et medlems møte som sikkert kommer snart, så om det er enighet at vi har lyst å prøve dette legge dette fram for Fredriktad fotballkubb.

Bra forslag? eller dårlig?

kjør debatt:)

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340