Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 sep 07, 15:14
FFK hadde i hvert fall mer penger og ressurser enn alle konkurrentene i 2. divisjon også før Eggen kom.

Det er godt mulig forskjellen var enda større under Eggen. Men hvis Høili bestemte seg for å spytte inn mer penger fordi Eggen kom, så underbygger jo bare det hvor viktig Eggen har vært for Fredrikstad!

Men hvis du ser på spillerne som ble hentet inn, så ble det neppe brukt svimlende summer. Roger Risholt var en "nobody" som ikke var god nok for Start og hadde store problemer med å finne seg ny klubb. Ingen overgangssum ble utbetalt. Ringberg ble det kanskje betalt noe for, men jeg tror som sagt ikke han var noen tyngre investering enn Rotting var i sin tid. Men de fikk sikkert en bra lønn. Det samme med Tore P. Men dette er jo ingen garanti for opprykk. Det må også være en trener som får det til å fungere sportslig! Det er ikke slik at det er noen automatikk i at høyest budsjett betyr øverst på tabellen. Så jeg forstår virkelig ikke hvordan du kan slå så bombastisk fast at enhver annen trener ville hatt samme suksess som Eggen.

Eggen var et scoop for FFK på det tidspunktet i 2002. Uten han ville det neppe vært spyttet inn så mye med penger, og han viste seg å være den rette til å forvalte pengene til klubbens beste. La oss huske Eggen for at han løftet oss opp til Tippeligaen (sammen med Høili, ledelsen og spillerne) og gjorde gjennom det en stor prestasjon for klubben og byen. Det blir smålig å holde på som du gjør, kanogvetalt.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340