Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2223

Lagt til: 04 sep 07, 10:11
Endret: 04 sep 07, 10:12

Jepp, Gashi spiller fram Fofana, som spiller til Tegstrøm, som i sin tur enkelt vender bort forsvarerne og kipper videre til Fofana som fullfører sitt løp. Veldig bra spill i forkant av straffen.

I forkant av Tegstrøms flotte scoring har FFK i en lang periode full kontroll på ballen. Stabæk har såvidt en og annen berøring, mest desperate forsøk på å klarere. Alt Stabæk prøver på stoppes kontant og effektivt. Så er det Tarik gjør et strålende nedtak, vender opp, ser at han har tid til å se seg for og oppdager Tegstrøms lure løp bak forsvarerne, og spiller frekt fri Tegstrøm ut på kanten.

Nå tviler jeg på at Tarik så for seg at Tegstrøm skulle score fra den posisjonen (!) men uansett var det en bra kollektiv prestasjon og ikke minst flott av Tarik å spille Tegstrøm fram på den måten. Synes nesten Tarik skulle fått for målgivende der.

Tegstrøm og Fofana hadde flere fine initiativ også, selv om det var tydelig å se at de ikke har trent særlig mye sammen ennå. Uansett, sammen med Tegstrøm tror jeg de tekniske og kjappe spissene våre kan komme bedre til sin ret enn noengang. Med slik slagkraft på topp finner jeg det overhodet ikke bekymringsfullt at FFK spiller mange pasninger innad i laget. Selv Stabæk hjemme var jo knapt i nærheten av å score, i store deler av kampen var de knapt borti ballen! Dette lukter av poeng, poeng, poeng!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340