Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 04 sep 07, 09:20

Opprinnelig postet av benksliter`n
Vi bør nok ha minst 12 poeng til,for å nå en 4-plass. 7 kamper igjen folkens.....kanskje kanskje...

Vi har tatt 13 poeng på de siste 7, så det er slett ikke umulig.

Må driste meg tli å si at jeg ikke er veldig overrasket. Tabellsituasjonen har hele sesongen vært slik at FFK har hatt den forjettede fjerdeplassen innen rekkevidde. Alt som trengs er fortsatt solid spill på hjemmebane og en og annen borteseier. Nå har FFK kun ett tap på de siste 13 kampene, og selv om det har blitt en del uavgjort så smaker det fugl av slikt. Med uavgjort fratar vi andre lag poeng, særlig uavgjort borte er verdifullt fordi et annet lag da taper poeng på sin hjemmebane.

Vi får se etter Brann-kampen. Hvis FFK vinner den ligger vi så godt an etter et skjema til en realistisk fjerdeplass at det bare er små nyanser som avgjør. Vi har tross alt igjen de siste fire kampene mot de fire nederste lagene på tabellen (selv om det kan bli tøft nok på slutten) og vi skal ikek glemme at de andre lagene over oss skal ta poeng fra hverandre i innspurten de også. Det begynner da å se ut som om det er grunnlag for litt optmisime i år også. Alltid hyggelig!

 

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f