Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

mysthical

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 1346

Lagt til: 02 sep 07, 21:03
Hoås har fått utrolig mye pepper og det startet vel faktisk før han hadde spilt sin første kamp alt pga feil trener hentet han. Han var et stort talent og kunne gjort det meget bra i FFK hadde det ikke vært for folka her i den ellers så flotte byen.

Jeg synes og håper at vi i plankehaugen skal gi Hoås ekstra mye støtte resten av sesongen slik at han kan muligens få tilbake bitte litt selvtilitt. Vi bør også prøve en gang for alle og stanse all hetsing av egen spillere i hele Fredrikstad. Ja alle blir oppgitte når en spiller gjør en feil eller har en dårlig kamp, men man bør uansett heie frem alle når det er kamp. Man heier på et lag i tykt og tynt.

Jeg håper derfor at vi kan heie på ekstra mye på Hoås resten  av  denne sesongen . Noen enkle heia rop når han varmer oppe, når han kommer inn og spiller ellers. Enkle rop som Øyvind Hoås klapp klapp, Øyvind Hoås klapp klapp osv osv.

Når han også gjør noe bra bør det kanskje jubles litt ekstra mye for han. Det er forferdelig synd at Fredrikstad publikummet har ødelagt han. Fortsetter dette med flere spillere så kan det bli vanskelig for FFK og få unge lovende talenter til byen vår.

Så en bønn til Plankehaugen og ikke minst Fredrikstad publikummet. Gi Hoås ekstra mye støtte resten av denne sesongen. Skal ikke da se bort fra at han kan helpe oss til en topp 4 plasering.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f