Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 02 sep 07, 09:36
Opprinnelig postet av stibarst
foreslår at moderator stenger denne tråden!!! er jo bare surmulig og krangling her nu!!! er lite fornuftig som kan tilføyes i denne tråden nå!!!! det skulle i så fall overraske meg!!!


Den dør nok snart ut... helt til den får en kort renessanse når Bajen blir slått ut i 1. runde.

Dette var et så bittert tap (pga. måten vi tapte på - trenger ikke å rippe opp i det igjen nå...) at mange er nødt til å få lufta frustrasjonene sine. Som du forhåpentligvis har lagt merke til, så har det begynt å roe seg ned - både antall innlegg og usaklighetene.

Hvis FFK hadde slått ut Hammarby - uavhengig av måten det skjedde på - så skal jeg love deg at det hadde blitt usakligheter å lese, da! Svensker, og stockholmare spesielt, er spesielt dårlige tapere når de blir slått av nordmenn.

Dessverre blir dette stående som en tom påstand, ettersom det var de som... "vant". Og dermed er det vi som blir stående som dårlige tapere isteden. Denne gangen tåler jeg det. Det er viktigere å få lufta ferdig frustrasjonene før neste kamp enn å bite dem i seg for å framstå som en god taper. For dette var ikke noe godt tap.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340