Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 07, 20:19
Opprinnelig postet av DrDRE

Eller regelrett kutta helt ut med tyning av egne spillere. Hadde ikke det vært noe?



Nei, nei, erru gæern. Da vil man jo bryte med en minst 50 år lang tradisjon i Fredrikstad! Dessuten kan man risikere at døm lokale guttane begynner å storspille, og hva skal vi da kunne klage på?

Nei, du, ikke kom her med sånne raddikale forslag.

Ramberg er dessuten den dårligste fotballspilleren på den nordlige halvkule, og han bør saksøkes for ikke å ha scora i de siste 45 kampane han har spilt. Spesielt de kampene han har hatt en uvant posisjon, f.eks som kantspiller. Glemte jeg å si at han spilte så dårlig mot Bajen at han nå bør lønnes av Hammarby?

Raymond er dessuten overfet, overbetalt og over toppen, og burde ha anstendighet til å tilbakebetale den lønna han har mottatt siden han ble overvektig.

Oops, jeg glemte visst å si at Czwartek kan finne seg ny klubb pga hans usedvanlig slette bekkspill mot Bajen. Han scora jo ikke en eneste gang, jo! Han gjorde ingen feil, neivel, men han ser så læm ut.

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340