Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 31 aug 07, 14:19

Opprinnelig postet av bønna
Joda, det måtte komme. Brigade Rødhvit bytter navn til Fredrikstad Kameratklubb(FKK) fra og med 31. august. Vi har allerede kjøpt inn 15 tøffe Umbro-jakker med påsydd FFK-logo og "1903" på brystet akkompagnert  av den moteriktige FFK-jeansen. Istedenfor å stille oss rett foran Zoran som vi har gjort tidligere i sesongen, så vil vi plassere oss strategisk ut på kantene, hvor vi kan nyte pølsa og brusen i fred uten at en slitsom forsanger skal mase på oss for å synge. På borteturer vil vi arrangere gøyale drikkeleker hvor trivsel og grøftefylla står i sentrum + at "Visa pattarna!" skal runge igjennom bussen minimum 10 ganger på vei til kamp. Workshops for å lage dusker ut av søppelposer vil også bli arrangert, men her er dato enda ikke fastsatt. Alle som vil kan være med, kaffe og kake blir servert, Martin_ vil gi oss en turnoppvisning mens jeg, bønna, vil ta noen gamle Grand Prix-klassikere på piano. Vel møtt.

Jeg vil derfor utbringe en takk til alle som fikk oss til å innse at en alternativ tribunekultur i Fredrikstad ikke er mulig. Vil spesielt takke ffk-4ever for sine skarpe observasjoner og meget intelligente innlegg i disse debattene

Bønna. Er du virkelig så hårsår og så lett å fyre opp som dette. Ja det er du jo virkelig. Tåler du ikke høre min eller andres menig eller fremstilling så ja da kan du holde deg vekk mener jeg også. Her inne skal vi diskutere og alle må få ha sitt syn og vinkling på saken uten at noen skal si opp medlemskap , slutte, melde seg ut eller danne ny forening. Tyder jo bare på en ting det. At de som kristisere eller er negative til dette ultras greiene treffer dere rett på hodet.

Synes du skal sitte og lage duskene dine hjemme og ikke komme på kamp slik du oppfører deg for du er faktisk en risiko på tribunen(HAHA nå, skjønte du at dette var en spøk,hehehe)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340